یه جور خداحافظی...
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 2807
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, :: 1:44 :: نويسنده : مهربونی

سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم

نمیدونم چی شد با اینکه میدونستم نمیتونم بیام ولی این وبلاگ رو درست کردم

تجربه ی خوبی بود میخواستم وبلاگ رو حذف کنم که دلم نیومد.

راستش به خاطر یک سری مسائل فعلا نمیتونم بیام شایدم کلا نیومدم البته امیدوارم که دوباره بتونم به وبلاگم بیام چون...اگه نتونستم بیام که از همین الان خداحافظی میکنم.

 



نظرات شما عزیزان:

somayyeh
ساعت14:32---23 آبان 1391
سلام مهربوني

اي بابا آخه چرا؟

اميدوارم اون يه سري مسائل كه بخاطرش نمياي خيلي زود حل بشه.

با اينكه ميدونم به اين زوديا نمياي ولي من بازم هر روز به وبت سر ميزنم.

دوست دارم

مواظب خودت باش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: